Johannes Selvén udlejes til Vestri

24.04.2024 17:34

Vi har indgået en lejeaftale med Vestri, der betyder, at den 20-årige offensivspiller tørner ud for den islandske topklub frem til den 7. juli.

I sommer hentede vi Johannes Selvén til klubben på en treårig kontrakt. Her har han siden spillet 10 kampe i den stribede trøje, hvor det også er blevet til to scoringer.

For at øge den unge kantspillers udvikling, er vi nu blevet enige med den islandske klub Vestri om en lejeaftale gældende for de kommende to måneder.

- Johannes er en ung spiller, der har brug for spilletid for at tage det næste skridt i sin udvikling, og derfor er dette en god mulighed for alle involverede, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i OB.

Lejeaftalen mellem Vestri, Johannes Selvén og OB træder omgående i kraft, og den løber frem til den 7. juli.